Pages

meh kalo nak beli =)

Monday, June 13, 2011

:: kolej ::

mood; cuti panjang~

amik kau! nak sgt cuti, dapat cuti sebulan ^^" skarg ak xtau nk wat ap kat umah nie~
kje??
nak kje pe?? kat umah nie pn kje jugak.. jge budak2.. masak tuk adik2 balik skolah.. kn kje tu.. hehehehe... tapi kje tetap ak kat umah nie---> FACEBOOK-ing
find me on facebook!

stdy??
ahaha... bukan xnk stdy.. mmg dh niat dlm hati nk stdy, tapi.... malas!
ups~ ternyata ak nie pndai nasehat org suh stdy tapi ak sndri 2 kali lima... an3?? XD
jalan2??
uish~ giler! ak kalo dh duk kat swk nie mmg umah je la tmpt ak.. ak klua pon bknnye ad geng.. kalo ad pon,ak xajak.. hehehe.. agpn, ak xnk membazir duit jalan2 melainkn bsama family jek~ wpn dh 19 tahun ak idup kat SARAWAK BUMI KENYALANG (nama penuh tu), ak jarang klua... & tmpt sndri pon ak xknal tmpt2 yg mnrik... 
back to the topic!
eremmm.. tidak disangkal.. ak rindu dunia kolej ak (konon)... ak rindu kwn2 ak.. cme dlm msa yg sme, ak xnk tggalkn family ak~ kalau la boleh ku angkut diorg smue! hekhekhek XP
biler dipikir2 balik, sekembalinya ak ke kolej nnt akn disambut ngan result fial exam.. OH TIDAK! neves giler ~ cmne la agak nye result ak t.. jgn "kecundang" sudah.. err.. minta doa ye sekalian.. tenkiu2!! 
kesimpulannya (--> cm wat esei form 3 je) ak windu kolej ak... hakhakhak XD 
semoga ada yg rindu ak jugak~ itew sdah semestinya.. 
ni haa! budak2 kelas ak~ byk an?


geng2 aQu!

No comments:

Post a Comment