Pages

Create your own banner at mybannermaker.com!

meh kalo nak beli =)

Thursday, July 31, 2014

KamoO dan SaYa :D

assalammualaikum wbt!! :D

hai uolsss!!
Selamat haRi Raya!! baris2! sapa mau duit rayaaa.. hahahaha kbai

hihi.. okey, first time raya sebagai kuli ==" ilang dah pangkat student2 dedulu.. sobsss xbest oh! dua hari je raya, then kne msuk kje agi.. aiguu hilang trus feling2 nk raya X<

tapi 

raya kali ini ada Dia :)

the most unexpected person, the most annoying one, the most perasan punya orang, hehe
tapi dia yang saya sayammmm! ;D

meet him

mr Azan (bukan nama sebena?) hihi


dah2, jngn tgok lama2 -.- saya punya ituu.. haha

wht shud i tell u about him :) 

mengharap ini yang terakhir.. taubat dgn kesah lalu yg mnyesakkn hati -.- saya cuba yg terrrbaik untuk kali ini. berharap tidak ada luka lagi.

terimakaseh tuan, meyakinkan saya kembali. 

dulu pndang dari jauh, sekarang kamoo disisi sya! weeeeee xD

doakan yg terrrbaik untuk kami. insyaAllah jika dia yg tertulis untuk saya, he will be mine :)

arigato gozaimas! babai!!

ps: selamat berbahagia bagi yg dh berkahwin dan yg baru msuk fasa pertunangan :)
 

1 comment: