Pages

Create your own banner at mybannermaker.com!

meh kalo nak beli =)

Sunday, August 21, 2011

Presentation yang >{^*&(>PL!!

Assalammualaikum! (jawab2!! kang dose lak bulan2 pose ni xjwb salam.. hehehe)

first of all.. nak ucap tenkiu kat semua yang sudi follow saya pnye blog.. walaupn xsecantik mne tp insyaAllah akan dibaiki dari masa ke masa (ntah betul x bm ak nie?? tatabahasa lari sdah~)
terima kasih jugak ngan admin2 and the geng dalam BLOGGER AREA yang menambahkan agi idea2 tuk blog saya.. (skema nye ayat ak..hukhuk.. yang penting ikhlas ni>_< )

erm.. ok2.. berbalik, terbalik dan apam balik kepada tajuk kat tue...(!) aku nak citer pasal "presentation"..
#saya---------------------->aku# sme jek!

PRESENTATION!
aku tau banyak yang xske bab2 kne present nie... dan aku adalah golongan yg sme.. malas la ble dsuruh present nie..
^_^ yang PAYAH nye,biler kne present dlm bhse inggeriS... mmg berTERABUR aku nye grammar..
sape yang fhm tu untungla,bagi yg ssah nk fhm tu mmg nasibla.. hahahaha.. padan muke!
^_<  tambahan lagi... (chewahh.. ayat!) bile kne present tu, ofkos la kne bercakap berMINUTE2 dpan smue org... xkirela dpn student ker,staff office ker,org kpg ker..huhu
konpem! nervous xkan lari pnye.. wlaupon dh prepare punye cantik,kalo dh depan org ramai tu-->KETAR LUTUT! hahahaha~
>_< satu agi yang xbest nye tym present nie----->orang byk tnye SOALAN!
aishhh... mmg rse nak CEKIK jer sape2 yg byk tnyer tu, tpi kne kawal jgak..(!) kang xpasal2 kne potong markah~ 3_3 apatah lagi kadang2,ada gak membe2 yang ske knekan kwn tym present; ditanye nye soklan yg diluar kemampuan OTAK tu berfikir... adeihh... janganla buli org yg kat depan tue~~ KESIANN

TIPS!

aku boleh bagi satu tips yang sangat2 berguna tym present.. insyaAllah yang slalu nervous berdiri kat depan tu konpem lancar je ckp.. betullll~ xcaye TRY ar.. hikhik.. TIPS die adalahhhhhh.. jeng jeng jeng!!


BACA AYAT KURSI SEBELUM PRESENT! (hati aku rase tenang biler bce ayat nie.. PASTIkan korg ikhlas tym present ek!)

kepada sesaper yg ad presentation tue,ALL THE BEST wat korang..




4 comments:

  1. jap g aku tye byk2...hahaha...bkn esok ker turn ko...lek dlu...

    ReplyDelete
  2. uii.. hampehh.. duk diam2 jek tym ak present t.. skali ko bka mulut,ak tuntut blanje ak mknn tuk bka pose! hahahahahaha (!)

    ReplyDelete
  3. eleh,xheran pun...nk bukak mlut jgk..tp bkn nk tye solan,tp gelak puas2..hahah

    ReplyDelete