Pages

meh kalo nak beli =)

Sunday, March 11, 2012

emosi terganggu??

xde mood aku nak wat story.. xde yg menarik sgt pn.. sjak kebelakangan ni, byk kali tersentap..

ehh, bukan ke kwn tu harus ad tym kte ssah dan senang.. x ke rse dri kte kejam biler tym kwn plukn kte tp kte buat xendah... ?? mne kau tau, tym ni diorg ssah, kot2 sok2 giliran kte lak yg dpt ssah.. jgn biler kwn korg xpdulikn korg bru korg nk sedar..

aku xtau ak membebel psal ap.. just tbe2 terdetik kat hatii..
 grrr..

hurmm.. kadang2 rse sedih jgak, biler mengenangkan kwn yg dulu sgt rapat ngan kte tp ntah knape tbe2 menjauh dr kte.. biler tnye knape, beliau ckp xde pape, everythg still the same.. padahal mmg ketara sgt pn dye menjauhh.. ha6.. cam sedeyh jer.. xpela, ak terima.. life must go on.. x ke gitu??

kalau bole, ak xnak bnde ni tjadi agi.. rse mcm kte ni tmpt persinggahan lak.. biler dh bosan, dtggalkn mcm tu jee.. ello, ak ad psaan tau.. >_<"

ahhhh.. naper ni?? mbebel sorg2.. aishhh.. 

sorry kat sape2 yg ak pnah wat salah.. ak xsngaje nk sakitkn aty korg.. kdang2, mnusia buat tindakan tnpa bfikir pjg, mcm tu jugak aku.. tp tu smue mcm dh lumrah dlm hdup, bg kte pengajaran.. 

sblm ak mengarut pjg lebar ag.. bek ak stop.. hahaha.. ^^"


3 comments:

  1. ololololo. bakpe ni ina ..heee

    ReplyDelete
  2. nik..gado ngan ina ke? miumiumiumiu....

    ReplyDelete
  3. hahaha.. xyah tnyer, ak sendri xtau nape ak tulis entry nii.. he3..

    ReplyDelete