Pages

Create your own banner at mybannermaker.com!

meh kalo nak beli =)

Monday, July 23, 2012

masa semakin singkat..

Marshal..

dulu, nama ni yang slalu buat aku tension.. beliau slah sorg lecturer kat kolej aku..
smue kwn2 aku tawu betapa anti nye ak ngan beliau..
haha.. mmg xdinafikn, kalau boleh mmg langsung xnak tserempak ngan beliau..

byk kenangan pahit manis aku dapat sepanjang belajar lam kelas beliau..
dalam kelas aku slalu jadi 'mangsa' soalan2 cepumas beliau =.="
biler aku salah jwb mle la membebel.. aihhh~

tbe2, tahun lepas.. beliau kene heart attack.. rse simpati la jugak..
egtkn beliau terus bhenti mengajar tp ternyata tidak sma skali..
dalam sakit tu, beliau masih tegas mcm dulu.. haha

tak sangka, minggu lepas beliau dah meninggal.. wpn aku anti sesangat ngan beliau tp still sedih jugak ngan berita ni.. aku xsempat pun jenguk tym beliau terlantar..
denga dr kwn2 , keadaan beliau mmg da teruk, semakin kurus.. kanser perut.. hmm

macam xpercaya, baru aritu kali terakhir aku jumpa beliau..
beliau cakap yang aku ni dulu favorite student beliau.. tergamam.. patut pn byk sgt tnye soalan..
haha.. xpelah, simpan sbg kenangan :)

dalam kenangan, Dr. Marshal.. jasamu ku egt ,terima kasih.

No comments:

Post a Comment