Pages

meh kalo nak beli =)

Wednesday, July 25, 2012

Pose ke X??


hehe.. walaweiii, da msuk bulan ramadhan daa..
eksited !!!


hahaha, ape yg korg eksited kn?? puasa or raya?? i guess, sbb raya kn3?? xP
well, bg aku, yg aku ske.. bulan ni la aku boleh mperbaiki diri aku ni..
ceh, bunyi mcm budak baik.. haha.. tp xsalah nk menuju ke arah itew~
lgpn, bulan ni setan2 kne kurung, senang cketla bg sape2 yg nk berubah tu, insyaAllah kurg dugaan yg xbaik..


well, bulan pose ni separuh ak hbeskn dgn bekerje.. ==
tambahan ag, tym berbuka pulak tuu.. 
yg bestny, xtrse pon wktu berlalu kalo keje tu. tup2 da berbuka..
and myb, 6 aug ni ak quit keje.. bkn xbest atau malas tp xnak fokus stdy aku larii.. payah nk kejar t.. hahaha.
ckupla pngalaman sebulan bkje.. bg org yg bole buat tu, terusknla kje smbil stdy.. eh.. stdy smbil keje.. (ahhh, sme jee~)


so sad, tahun ni xmenyempat nk bpuasa kt umah, bbuka ngan parents, ngan nenek :<
xpela, rya t enjoy puas2 kt umah.. yehuuu..! xD


BAZAAR!!
hah! ni salah satu ke'best'an bulan ni, rambang mata tgok mknn weii..
tym kat umah da pk nk beli ape, tp biler da smpi kt ctu, lpe terus..
last2, bawak balik mknn laen.. hahaha
kat ctu gak kte leh cuci mata... ehhh.. hahaha.. (not me, not me)


apepn, walau ktne pn kte, pndai2 la jga diri, kawal nafsu..
bykkn bsabooO~ egt Allah.. :)
(slalu sgt dga ayt ni kannn.. mihmihmih)


salam Ramadhan wat smue, jga diri elok2, jgn smpi saket2..
t ade mse update ag.. Aslmkm.





No comments:

Post a Comment