Pages

Create your own banner at mybannermaker.com!

meh kalo nak beli =)

Monday, October 15, 2012

kami yg rajen.

waa, tajuk pn da puji diri sendiri.. haha, yelar, sape lagi yg nak puji2 cmni kannnn~
angguk je! :P
haa, bukti kerajenan B)


ape sgt la yg rajen tu?? mcm ni kesah dye.. hehe, [mcm penting sgt la citer aku!~]
alkisah malam semalam, ttbe dpt msj dr slh sorg rumate aku a.k.a klasmate aku.. ajakny la ak ni g stdy kt kolej, perrrr,,.. sentap dowh, ak pn xsesemangat beliau nk stdy tuk final.. ceh2.. kne cari smgt ni~! haha.. aku pn stuju la dgn proposal tsebut, xkan nk decline kann.. kebaikan tuk aku jugak~ heuheuheu..

esoknya. pegila kitorg awl2 pg ( awal la sgt -.- ) btapa kat library kolej, sejukkkk.. grgrgrgr..
naseb baikla tenet kolej tu mcm taik, (opss) kalo x mmg ssah nk fokus ngan selide.. huk3!
baca pnye bca.. dtgla sorg mamat ni a.k.a klasmate aku jugak.. kononny nk join kterang stdy (eh, ya meh?) haha.. smbil meluahkn prsaan sunyi beliau.. herkkk~ agak ssah la nk fokus lpas dye dtg, asyik bantai gelak jee.. hahahahaaa..

last3, tbe2 muncul pulak idea nak g tgok wyg.. hahaha.. campak notes2 ketepi terus! >.<
tup tup.. da smpai sunwayyy~ semata-mata nk tgok citer 'aku terima nikahnya'.. smpi ctu mmg da xegt da psl stdy.. berbaloi la tgok cte tu.. sedih jugak cte dye.. nak nak sebaldi org sebelah aku nanges~ ==' teresak2 ak dga.. ha3, 
aku xnangis.. srius, xtipu! >.< bkn xde prsaan, tp ble tym ase nk nanges tu, ak tgok org sbelah, gelakkn diorg, then smbg tgok cte balik.. motifny, xnakla kantoi menjiwai crita tu sgt.. hahaha.. 
sape yg nak tgok movie ni, kalo ase anda tu jenis yg congek a.k.a sensitif, sila bawa tisu byk2.. hahaha

tu jeQ, mata rasa nak pecah da ni.. baik aku tido sblm ak hilang penglihatan~ haha
gunait syg.. aslmkm.

No comments:

Post a Comment